For henvendelser vedrørende faktura og betaling, vennligst ta kontakt her.

Elvegata 2A, 4608 Kristiansand S
(+47) 38 00 00 00
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Man-Fre: 09:00 → 15:00. Lør-Søn: Stengt

Hjelp knyttet til faktura og betaling

Om du har mottatt betalingsvarsel er det fordi vi ikke kan se å ha mottatt forventet innbetaling fra deg. Om du allerede har inngått nedbetalingsavtale med oss, kan vi ikke se at du har betalt etter oppsatt plan.

Du finner betalingsinfo på Mine betalinger.

Konktakt regnskap@noroff.no om du ønsker å få tilsendt en kopi av fakturaen din.

Hvis du har betalt de siste par dagene, kan du se bort fra betalingsvarselet, men følg likevel med på Mine betalinger, for å se at den blir registrert.

Om purringen gjelder skolepenger

Vi har forståelse for at pengene fra Lånekassen kan la vente på seg, men for å utsette betalingsfristen er vi avhengige av at du sier fra til oss. Kontakt oss på regnskap@noroff.no.

Om du ikke betaler og ikke melder fra

Om du ikke kan betale nå, MÅ du ta kontakt med oss! Om du ikke har betalt innen en uke, eller kontaktet oss og fått ny forfalldato, vil vi sende deg et inkassovarsel. Om du heller ikke da betaler eller tar kontakt, vil kravet oversendes inkasso, noe som vil påføre ekstra kostnader for deg.
Derfor, ta kontakt om du ikke kan betale nå!

Vi vil også minne om at det er bedre å betale noe enn ingenting, om du skulle mangle deler av beløpet på det nåværende tidspunktet. Da betaler du, og kontakter i tillegg regnskap@noroff.no med informasjon om når du tenker å betale resten. Vi kontakter deg da tilbake.

Ta kontakt om det er noe du lurer på. Alle spørsmål knyttet til betaling rettes til oss, læreren din, som du sikkert har mest kontakt med, har ingenting med disse tingene å gjøre.

Send oss en epost

Top