Tom Drange har fått akseptert sin publikasjon til konferansen "The Interfaces and Human Computer Interaction (IHCI) 2014".

Jeg er veldig glad for å ha fått til å kombinere mine to hovedinteresser i forskning - online læring og datasikkerhet, og jeg anser meg heldig som får jobbe i forskningsteamet ved Noroff Høyskole, som virkelig fokuserer på viktig forskning, noe som igjen resulterer i direkte fordeler for våre studenter.Tom Drange, Foreleser ved Noroff Høyskole og Noroff Fagskole

Konferansen er i Portugal fra 15-17 juli 2014.

Publikasjonen har fått tittelen "The online generation gap, the Millennial student and Generation X Lecturer." Den undersøker noen av problemstillingene som oppstår ved generasjonsforskjellen mellom studenter og ansatte, og de ​​ulike erfaringer og kjennskap de har til Internett-teknologi. Spesielt undersøker den måten teknologibruk påvirker læringsprosessen. Denne utgivelsen representerer et annet felt i Toms forskning på online utdanningssystemer, hvis tidligere arbeid ser på tilgjengelighet til online pedagogisk materiale for funksjonshemmede studenter.

Senere i år vil det også bli publisert forskningsresultater om mulige vurderingsstrategier for online undervisning.

Top