Finn en ansatt

Bilde av kontakten
Faglærer, 3D spilldesign
Adresse:
Oslo
E-post:
Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Diverse informasjon:

Magnus Grønningen har jobbet med spillutvikling siden 2014. Han har bred innsikt i spillutvikling og jobbet hos Henchman & Goon som spilldesigner, level designer og 3d generalist i 2016 på deres nå utgitte spill Pode. Han har også jobbet med programvareutvikling og prototype arbeid for maritim industrien i Bergen. Magnus spesialiserer seg i Unreal Engine 4, spilldesign, level design og prosjektledelse.

Magnus har alltid hatt stor interesse i PC-er og elektronikk og har fagbrev som dataelektroniker. På fritiden er han en friluft person som liker godt å gå lange turer i mark og fjell. Magnus er ikke redd for å lete etter inspirasjon fra andre steder enn spillverden og har stor interesse i andre kreative fagfelt som musikk, film og tegneserien.

Top